Brev:
Modermælkserstatning og sødmælk
16. november 2004
Alder:
11 mdr.
Modermælkserstatning og sødmælk
Hej
Min dattter på 11 mdr. får stadig 3 flaske om dagen. 1 morgen, 1 eftermiddag og 1 aften. Ialt ca. 400 ml. Mit spørgsmål er nu hvornår jeg må gå over til sødmælk i flaske?
Et andet problem er at hun ikke tager ret meget af kop, hverken vand eller mælk, så jeg føler ikke at jeg kan trappe ned på flaskerne. Alt i alt incl grød og yougurt få hun vel ca. 600 ml. MME pr. døgn + div. frugt og rugbrød og det samme til aften, som vi spiser, dog stadig mosede kartofler.